LogMeIn Rescue Uzak Destek Yazılımı - LogMeIn Türkiye Tek Yetkili İş Ortağı Authorized Partner GLOBALNET

LogMeIn Rescue Uzak Destek Yazılımı

Rescue ile uzak uçlardaki akıllı cihazlara (PC, Mac, iOS ve Android) her yerden, herhangi bir zamanda, hangi ağ üzerinde olursa olsun 256 bit SSL şifreleme ile güvenli bir şekilde uzaktan bağlanarak tüm sorunları giderin.

  • PC, Mac, iOS ve Android’de her sorunu sorunsuz ve güvenli bir şekilde çözen uzaktan destek sağlayın.
  • Uzaktan destek hiç bu kadar yakın olmamıştı.
  • Herhangi bir ağdaki herhangi bir PC, Mac veya mobil cihaza istediğiniz zaman, istediğiniz yerden güvenle bağlanın.
  • Rescue, işletmeniz ne kadar büyük olursa olsun veya ne kadar hızlı büyürse büyüsün esnek, güvenilir uzaktan destek sağlar.
  • Teknik sorunlarla uğraşmayın, Rescue müşterileri gibi sizde Uzaktan Destek ile daha iyi iş sonuçları sağlayın.
  • Zamandan ve paradan tasarruf edin, şirketinizde verimliliği arttırın.

Uzaktan destek sorunlarını çözün. Daha az bekleyin.

Önceden yüklenmiş yazılım olmadan, bir cihaza 20 saniye veya daha kısa sürede erişin. Rescue Remote Support ‘u ücretsiz deneyin.

Çoklu Platform Desteği

Herhangi bir cihazı uzaktan destekleyin.

Rescue, masaüstünden mobil cihaza , Mac’ten Windows’a kadar her cihazı destekleyebilir . Sadece içeri girin ve çözmeye başlayın.
Windows, Apple, Android, iOS

Uzaktan kumanda : Son kullanıcınızın cihazını devralın ve doğrudan onların cihazını kullanıyormuşsunuz gibi görevleri gerçekleştirin.
Sık gerçekleştirilen görevler için, hem zamandan hem de akıl sağlığından tasarruf etmek için komut dosyası oluşturmaya izin verin.

Uzaktan Teşhis : Son kullanıcının cihazını yorucu bir şekilde araştırmadan, sorunu hızlı bir şekilde tanımlamak için süreçlerin, hizmetlerin ve uygulamaların hızlı bir özetini alın.

Katılımsız Erişim : Gözetimsiz erişimi toplu olarak dağıtın veya “geride bırakın”, böylece teknisyenler, kullanıcı kapalı kalma süresi sırasında sorunları çözmek ve gerekirse daha sonra kontrol etmek için kullanıcı olmadığında uzak bir cihaza bağlanabilir.

Çoklu Oturum Yönetimi : Kaynaklarınızı optimize edin, aynı anda 10 oturum arasında geçiş yaparak aynı anda daha fazla kullanıcıyı uzaktan destekleyin ve birden çok destek süreci çalışırken zamandan tasarruf edin.

Teknisyen İşbirliği : Ekstra baş ağrısı olmadan yardım alın. İstediğiniz zaman bir soruna yardımcı olması için ekibinizden uzman teknisyenler getirin.
Harici uzmanlığa ihtiyacınız olduğunda hesabınıza daha fazla lisans eklemeden bir yüklenici getirin.

Anında Sohbet
Kullanıcıları bulundukları yerde uzaktan destekleyin.
Son kullanıcılarla, web sitenizde zaten bulundukları yerde sorunsuz bir şekilde markalanmış bir deneyim içinde iletişim kurun.
Uygulama indirmeye gerek kalmadan ihtiyaç duyulan destek düzeyini belirlemek için oturum öncesi sohbet edin.

Yeniden Başlatma ve Yeniden Bağlanma
Kesintisiz destek sağlayın.
Sorun giderme sırasında yeniden başlatmalar neredeyse her zaman gereklidir.
Rescue uzaktan destek oturumu sırasında, aygıtlar gözetimsiz veya güvenli kipte olsa bile, anında yeniden başlatabilir ve hemen yeniden bağlanabilirsiniz.

Uzaktan destek oturumu için yeniden başlatma ve yeniden bağlanma seçenekleri
Çalışanlarınıza BT’yi tamamlama gücü verin.
Sorunsuz uzaktan destek sağlamaya başlayın ve işletmenizin ücretsiz Rescue denemesiyle nasıl fayda sağlayabileceğini görün.

Yönetmekle kalmayın. Yenilik yapın.

Bir yönetici olarak, hem verimliliği hem de son kullanıcı memnuniyetini artırmakla karşı karşıyasınız.
Rescue’nun izlenmesi ve raporlanması, size daha akıllı kararlar vermeniz için gereken bilgileri verir.

Yönetim Merkezi
Her şeyi tek bir yerden yönetin.
Diğer yöneticiler, teknisyenler ve gruplar için izinler oluşturma ve atama gibi yönetim görevlerini merkezi olarak gerçekleştirin veya raporlar oluşturun ve görüntüleyin.

Teknisyen ve Yönetici Yönetimi
Yardım masanızı güvenli bir şekilde yönetin.
Yöneticiler ve teknisyenler oluşturup belirli gruplara atayın, parçalı düzeyde izinler ayarlayın ve bir oturum sırasında teknisyenleri gerçek zamanlı olarak izleyin.

Herkes kesintisiz desteği hak ediyor.
Admin Center’dan Command Center’a, yardım masanızın etkinliğini ve verimliliğini değerlendirmek için bilmeniz gereken her şeye sahip olacaksınız.

Komuta Merkezi
Teknisyen istatistikleri ve faaliyetlerinin yanı sıra performans ölçütlerine dayalı kullanıcı memnuniyeti seviyelerinin canlı raporlarını oluşturun.

Oturum Geçmişi ve Kayıt
Oturumları otomatik olarak veya oturum bazında kaydedin, gelecekteki oturumlar için notları girin veya önceki oturumların geçmişini ve notlarını görüntüleyin.

Önceden Tanımlanmış Destek Kanalları
Belirli sorunlar veya yükseltme düzeyleri için destek kanallarını önceden tanımlayın ve bunları belirli teknisyen gruplarına atayın.

Active Directory Sync
İşin tekrarlanmasını ve birden çok sistemdeki kullanıcıları yönetme ihtiyacını ortadan kaldırmak için Rescue’da Active Directory kullanıcılarını otomatik olarak eşitleyin.

Toplu Kullanıcı Yüklemesi
Sadece birkaç tıklama ile yüzlerce teknisyeni dahil edin. İşletmenizin artık yeni teknisyenleri tek tek yüklemesine veya API bilgisine sahip bir geliştiriciden yararlanmasına gerek yok.

JSON Biçimi
Rescue yöneticileri artık oturum verilerini JSON biçiminde dışa aktarma seçeneğine sahiptir – bu da Rescue oturumu verilerini depolamak için özel bir entegrasyon veya API çözümü kullanırken daha fazla esneklik sağlar.

Çalışanlarınıza BT’yi tamamlama gücü verin.

Sorunsuz uzaktan destek sağlamaya başlayın ve işletmenizin ücretsiz Rescue denemesiyle nasıl fayda sağlayabileceğini görün.

TALEP EDİN