Hizmetler | LogMeIn Türkiye Auhorized Partner (Tek Yetkili İş Ortağı) GLOBALNET

Hizmetler

LogMeIn Standart EĞİTİM Hizmetleri  : 

LogMeIn, GoToMeeting ve GoToWebinar İngilizce çevrimiçi eğitim hizmetleri ücretsizdir ve düzenli olarak verilmektedir.

LogMeIn Standart DESTEK Hizmetleri : 

GoTo Ürünleri tüm operasyon ülkelerinde yerel numaralarla 7/24 telefon desteğine sahiptir. Ayrıca çok sayıda ekran görüntüsü destekli adım adım kılavuz ve videolar içeren zengin bilgi veri tabanına ve SSS’ye sahiptir. 24 saat içinde yanıt vermek için çevrimiçi bir form aracılığıyla desteğe  başvurulabilmektedir.

GLOBALNET LOGMEIN EĞİTİM HİZMETLERİ (Türkçe)

GotoMeeting Eğitim Kapsamı (2-3 Saat) (Lütfen fiyat teklifi isteyiniz)

– Organizatör ve Yardımcı organizatör eğitimi

– Panel Kullanımı

– Mobil Uygulama, Masaüstü ve Tarayıcı üzerinden kullanma

– Ses Özellikleri kullanımı

– Toplantı video kayıt işlemi

– Toplantı katılımcılarının erişim ve kullanımına yönelik bilgiler (mobil uygulama ve tarayıcı üzerinden erişim)

GoToWebinar Eğitim Kapsamı (3-4 Saat) (Lütfen fiyat teklifi isteyiniz)

– Organizatör ve Yardımcı organizatör eğitimi

– Kontrol Paneli Kullanımı

– Mobil Uygulama, Masaüstü ve Tarayıcı üzerinden kullanma

– Ses Özellikleri kullanımı

– Webinar video kayıt işlemi

– Panelist Kullanım Klavuzu

– Örnek çevrimiçi web semineri etkinlikleri planlama ve çalıştırma

– Webinar katılımcılarının erişim ve kullanımına yönelik bilgiler (mobil uygulama ve tarayıcı üzerinden erişim)

GoTo Ürünleri Yönetici/Admin Eğitimi (4-6 Saat) (Lütfen fiyat teklifi isteyiniz)

Bu eğitim, kuruluşların GoTo hizmetlerini yöneten GoToMeeting, GoToWebinar yöneticilerine yöneliktir.

Çalışan giriş bilgilerini etkinleştirme, Yönetici Merkezi’ni yapılandırma, raporları çalıştırma, en iyi uygulamaları edinmeyi kapsar.

GLOBALNET LOGMEIN DESTEK HİZMETLERİ 

GoToMeeting/GoToWebinar Destek Kapsamı  (Lütfen fiyat teklifi isteyiniz)

– Organizatör ve Yardımcı organizatör eğitimi

– Kontrol Paneli Kullanımı

– Mobil Uygulama, Masaüstü ve Tarayıcı üzerinden kullanma

– Ses Özellikleri kullanımı

– Webinar video kayıt işlemi

– Panelist Kullanım Klavuzu

– Örnek çevrimiçi web semineri etkinlikleri planlama ve çalıştırma ve/veya eğitim konusunda yardım (anketler, panelistler vb.)

– Webinar katılımcılarının erişim ve kullanımına yönelik bilgiler (mobil uygulama ve tarayıcı üzerinden erişim)

– En iyi sunum uygulamaları hakkında tavsiyeler

– Etkinlik kaydının düzenlenmesine yardımcı olma

– Rapor oluşturma ve analiz etme konusunda yardım

– Sorun analizi ve destek merkezi üzerinden çağrı açma, giderilmesini sağlama

PROFESYONEL ETKİNLİK HİZMETLERİMİZ (Lütfen fiyat teklifi isteyiniz)

Web seminerlerinizi ve çevrimiçi eğitiminizi bir üst düzeye taşıma.

Huzurlu ve dikkatli bir şekilde oluşturulmuş bir etkinlik planlamaya destek olma.

Güvenle daha başarılı çevrimiçi etkinlikler gerçekleştirmenize yardımcı olma.

Aralarından seçim yapabileceğiniz üç destek seviyesiyle, planlama yardımından, etkinlik öncesi ve canlı etkinlik desteğinden ve iş gereksinimlerinize göre çok daha fazlasından yararlanma imkanı.

Sunulan Hizmetler Basic

(2 saate kadar)

Plus

(3 saate kadar)

Premium

(6 saate kadar)

İlk Danışma (30 dakika)

Etkinlik tarihini ve saatini onaylayın.

Hedefleri tartışın ve beklentileri belirleyin.

Etkinlik rolleri ve sorumlulukları belirleyin.

Özellik kurulumunu gözden geçirin.

ok ok ok
Etkinlik Öncesi Destek (30 dakika)

Paydaşlara katılma ve karşılama konusunda yardımcı olun.

Sesli ses kontrolü yapın.

Özelliklerin kurulumunu ve süreçlerini gözden geçirin.

Yerleşik rolleri ve sorumlulukları onaylayın.

ok ok ok
Canlı Etkinlik Desteği (1 saat)

Katılımcıları selamlayın ve etkinliği tanıtın.

Personel sorularını sohbet yoluyla yanıtlayın.

Teknik soruları izleyin ve ele alın.

Soru ve Cevap etkinliğine yardımcı olun.

Bir yedek kayıt sağlayın.

ok ok ok
Prova

Etkinliğin teknik ve lojistik detaylarını tartışın.

Rollerin uygulanmasını kolaylaştırın.

Konfor seviyesini artırmak için oturum içi kontrolleri inceleyin.

Acil durum planlarını teknik zorluklarda tartışın.

ok ok
Strateji ve Planlama

Etkinlik hedeflerini ayrıntılı olarak tartışın.

Başarı kriterlerini belirleyin.

Endüstride en iyi uygulamaları ve koçluğu sağlayın.

Eylem öğeleri ve sonraki adımlarla zaman çizelgesi oluşturmaya yardımcı olun

ok
  • Kurulum – Bulut üzerine kurulum hizmetleri
  • Yapılandırma – Şirket ve kullanıcılar genel yapılandırma
  • Özelleştirme – Sistem Altyapısı özelleştirmeler
  • Danışmanlık – Süreç danışmanlığı, analiz, iş akışı diyagramları hazırlama hizmetleri
  • Uygulamalar Desteği – Sürümlerin yeteneklerini genişletici uygulamaların kullanımına yönelik destek ve danışmanlık
  • Veri Alışverişi, Veri Transferi – Başka sitelerden veri akışı sağlama
  • API Entegrasyon – Web Sitesi, Portal, Telefon, Santral, VOIP,  SMS, E-Mail veya diğer muhtelif özel uygulamalarla LogMeIn çözümlerinin entegrasyonu
  • Uygulama Optimizasyon – Kurulmuş yapının optimizasyonu
  • Performans Denetimi – Donanım ve yazılım sorunlarını tespit etme, çözümü ve ayarları özelleştirme
  • Sanal ya da Bulut Sunucu –Sanal Sunucu kiralama ve teknik destek hizmetleri
  • Büyük Projeler – Büyük Ölçekli İntranet/Extranet ve Büyük Veri Ağları– Kapsamlı projeler için çözümler

Online webinar, online eğitimlerimize yönelik logmein.globalnet.com.tr sitemizi takip edip sizde katılabilirsiniz.

BAŞVURUN